11 Ocak 2010 Pazartesi

BABAMIN MEDİNE' DEN YAZDIĞI MEKTUP

"Oğlum Zeki,31-3-965 Çarşamba

27 Mart 1965 pazartesi günü yani onüç günde Medinei Münevvereye salimen geldik.burada 8 gün kaldıktan yani ziyaretleri bitirip 40 vakit Namaz kıldıktan sonra 70 Klm.ileride bulunan Mekkei mükerremeye gideceğiz ve hac farizasını ifa ettikten sonra inşaallah salimen döneriz halen sıhhatim çok eyi hamdü şükürler olsunki o bizi yaradan Allahıma başım bile ağrımadı.inşaallah sizlerde iyilersinizdir oğlum nenen behiye teyzen Asiye teyzenlere Annene çok selam ederim bana Dua etsinler biraderlerimin hepsine hemşerelerime eniştelerime köy komşularıma büyük küçük hepsine selam eder büyüklerin ellerinden öperim Küçüklerin gözlerinden öperim Medihaya senihaya figene ersin sezginlere Hamdi Hayrettinlere selam eder gözlerinden öperim.başka diyeceğim yok tekrar selam eder gözlerinizden öperim oğlum vazifene yani dükkana iyi bak,

baban
imza.

bu mektubu saklayasınki Medinei Münevvere hatırası olacaktır.

Tefende Siyami ve hanımıda iyilerdir çocuklarına selam ediyorlar söyleyiver bütün arkadaşlar iyilerdir."


Mektubun arka sayfasını okumak için çerçeveyi söktüm, kartonun arasından katlanmış bir kağıt çıktı ki şu anda gözyaşlarım klavyeye akıyor, harfleri zor görüyorum. Annemin gömme izin kağıdı. Kendimi salıverdim. Neler kaybetmişim ne kadar özlemişim. Kağıt diyor ki yukarıda adı soyadı hüviyeti yazılı ölünün gömülmesine izin verilmiştir. Kanunsuzluktan yattın çıktın buna nasıl müsaade ettin, deyip koyverdim salya sümük.Ülviye'ye ve sana ne kadar teşekkür etsem azdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder